Jak vyčistit kuchyňský dřez, aby byl jak nový?

Kuchyňský dřez vyčištěný pracím práškem



Tento víkend jsem se dala do pořádnějšího úklidu v kuchyni. Konvici jsem očistila přípravkem na rez a vodní kámen z drogerie, ale dumala jsem, jak co nejlépe vyčistit mírně zašlý kuchyňský dřez a hlavně plastový odkapávač na příbory a talíře.

Náš odkapávač totiž šetří místem a v části pro příbory se velmi špatně dostává až na dno. Běžné přípravky pro čištění kuchyně nezabíraly. Dokonce jsem jej onehdy dala i do myčky, ale dno zůstávalo stále nehezky špinavé a špína zažraná. 

A nakonec jsme našla velmi účinný a přitom doma neustále dostupný přípravek, který jak kuchyňský dřez, tak plastový odkapávač dokonale vyčistil. A tím byl... běžný prací prášek, který používám na praní prádla!

Nasypala jsem prací prášek do odkapávače příborů, přidala trochu vody a nechala delší dobu působit (pokud můžete nechat přes noc, tím lépe). Poté ještě omyla hrubší houbičkou (která bez použití prášku nikdy nepomohla) a výsledek si můžete prohlédnout na obrázku níže. :-) Po špíně ani stopy.




Pracím práškem jsem takto umyla i dřez a můžete se samy přesvědčit, že nyní náš dřez i odkapávač vypadají jako nové.

Takže milé hospodyňky, až si nebudete příště vědět rady s odolnou špínou, použijte prací prášek :-D




Konverzace