Tvoříme s dětmi: Návod na výrobu třásní pro roztleskávačky


Jak si doma vyrobit třásně pro roztleskávačky?

Tak to mne okamžitě napadlo, když mi dcerka oznámila, že na druhý den do školy opravdu NUTNĚ MUSÍ MÍT třásně pro roztleskávačky, protože jdou fandit klukům (spolužákům) na fotbalové utkání. Bez nich to prý v žádném případě nepůjde...

Pokud byste narazily na obdobnou situaci a nechtěly shánět originál třásně v obchodě, dělím se s vámi o extra jednoduchý návod, jak jsme si třásně pro roztleskávačky vyrobily doma samy.

Třásně pro roztleskávačky doma vyrobené

Materiál na 2ks třásní pro roztleskávačky:


- 1-2 balení plastových sáčků na odpadky – množství, podle požadované hustoty a také pevnosti sáčků. My tvořily dvoubarevné třásně, a použila jsem 30ks modrých tenčích sáčků objemu 20l, a 4 ks tlustých černých sáčků objem 35l. Prostě použijte to, co zrovna máte nebo je ve vhodné barvě k dostání v obchodě.
- 2x víčko od PET lahve
- 2x gumička
- provázek
- nůžky – spíše dětské (kratší), lépe se dostříhává co nejblíž víčku.


Postup výroby třásní:


(Pozn.: při výrobě jsem bohužel nefotila, tak jsem aspoň dodatečně vytvořila ilustrační foto ze zbylých černých pytlů...)

1) Pytle si oddělíme na jednotlivé kusy a naskládáme přesně na sebe.
My skládaly vždy střídavě 3 modré a 1 černý pytel. Pytle nijak nerozkládáme, necháme ve složených pruzích. Můžete si odstřihnout sváry na dně (spodním okraji) pytlů, doporučuji hlavně u těch tlustších (pevnějších).

2) Víčko od PET lahve položíme do středu sáčků a sáčky okolo něj přehneme na půl. Víčko vytvoří držátko třásní.


3) Gumičkou víčko upevníme a ještě zajistíme provázkem (kdyby náhodou později gumička praskla, aby se nám třásně nerozpadly). Z provázku můžeme udělat i poutko na zavěšení kolem zápěstí.


4) Pak jednotlivé vrstvy sáčků nastříháme od okraje směrem k víčku na proužky... (já vždy větší část naskládala a stříhala společně, aby šlo stříhání rychleji).


A to je výsledek....



Ještě druhou A JDE SE FANDIT !!! :-D



Další příspěvky Blogu tématu Tvoříme s dětmi:
Velikonoce 1: Tvoříme s dětmi

Konverzace

0 comments:

Okomentovat

Za Vaše komentáře jsem vždy moc ráda. Neváhejte se podělit se svými zkušenostmi či výrobky!

PS: Vzkaz pro kolegy marketéry - linkbuildery:
Máte-li zájem o zpětný odkaz ze článku/ komentáře, případně i celý prostor pro váš článek, prosím ozvěte se mi PŘEDEM přes e-mail. Spolupráce je po dohodě možná, ale pro kvalitu webu ji reguluji. Umělé anonymní komentáře mající za cíl jen získání odkazu ale beru jako spam a takové nebudou zveřejněny.
Děkuji za pochopení, Dana